30 March 2008

18

hai să numărăm orele astea împreună. am nevoie de ajutor. le-am pierdut şirul. nu mai ţin minte nimic din tot ce-am scris. nu mai ştiu când m-am îndrăgostit de tine. adu-mi aminte. învaţă-mă să înţeleg timpul ca pe ceva care ne apropie şi nu ca pe un abis peste care nu pot sări. arată-mi în ce fel trebuie să strig lucrurile pe nume pentru ca ele să vină. povesteşte-mi cum adorm oamenii, explică-mi cum se liniştesc şi cum închid ei ochii în fiecare seară. arată-mi cum sunt făcute minutele din care tu lipseşti şi explică-mi de ce par atat de lungi. vreau să fiu alchimist, să transform viaţa asta în altceva, să mă preschimb şi pe mine, să fac din tot ce am ceea ce n-am. să trag de timp ca să apropii lumile, să-l trag pe sfoară, să-l trag de mânecă şi să-l conving să ne aştepte.